cute lha ! :)

Khamis, November 21, 2013

terima kasih kak Intan



saya Nur Atikah Hussin Ali dengan bangganya nak kasi tau yang cuti tahun nie membosankan ! grrr ! benci-benci-benci ! tapi tak kisah lhaa . yang pasti exam nak habis dah . haha . hureyyyy ! lepas nie boleh goyang kaki je kat rumah . 2 minggu lepas tu kaki aku hilang sebab kena potong dengan mak aku -_- * okey stop merapu *

hari nie aku nak cerita tentang seorang insan yang selalu kasi sokongan , dorangan and macam-macam lagi lha dekat aku time aku sedih and dah banyak kasi tunjuk ajar dekat aku atas something yang aku tak tahu atau kurang tahu . nama dia INTAN NURSYAZWANI .
full name dia , aku tak tahu . aku just panggil dia Kak Intan . okey , umur dia 18 tahun . tua setahun dari aku . sekarang dia stay Perlis . kalau tak silap aku lhaa . Kak Intan sering berhijrah , so aku kurang pasti dia asal orang mana . tapi tak apa , tak penting pun semua tu . aku kenal Kak Intan dari fesbook . aku yang tegur dia dulu . aku tanya dekat dia pasal apa tah . aku dah lupa . sejak hari tu lha kita orang mula kenal antara satu sama lain . cewahh ! hehe .

kalau aku ada masalah , aku selalu jugak cerita dekat dia . dia banyak jugak nasihat aku . dulu jenis aku cepat putus asa , tapi sekarang tak lagi . alhamdulillah . aku dah belajar erti kesabaran . ingat senang ke nak bersabar dengan masalah yang datang nie . susah kot . tapi just ingat , Allah s.w.t sentiasa ada dengan kita , insyaAllah kita dapat mengatasi semua masalah dengan sabar . wahh . dah pandai aku kasi ceramah kan ? haha . lepas nie aku nak masuk rancangan ustazah pilihan . undi jangan tak undi ! =)

apa-apa pun . terima kasih atas semuanya ye Kak Intan =)

adik sayang akak <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan