cute lha ! :)

Jumaat, Disember 27, 2013

my beloved twin




NUR AMIRAHTUL AQILAH . ingin ku dendang kan sebuah sajak buatmu wahai kembar kesayangan ku . usah lha kau merajuk lagi . -_-  dengar lha sajak ini buat mu
Terlalu sukar untuk aku garap kisah sebenar itu...
Kerana di sini dan di pentas ini...
sering saja ada hati terluka...

Bukan niat aku mengungkap kata kabur
Berlapis seribu makna...
Maka lilitan mudah itu telah tersimpul...

Maafkan aku pada dasar lenggang kataku...
Tidak termaktub dalam nisbahku mengguris hati tulus itu
Apa lagi mencaci...

Mungkin sudah tiba...
Gaya bahasa kiasan laman diluput...
Atau dikapankan saya agar terkubur...


Kerana ia semakin terlalu sukar dimengerti....
Aku tidak bermaksud melukai apatah lagi menyakiti..

* copy & paste dari internet *aku sebenarnya tak tahu apa kena mengena sajak nieyh dengan apa yang aku nak cerita . aku pun tak faham apa lha sajak nieyh merapu . lagi pun aku tak baca sajak nieyh . aku cari kat internet , aku jumpa , aku copy and paste je . malas nak baca . tapi kamu mesti dah baca kan ? haha . kalau kamu dah baca , boleh lha kamu kasi tau aku apa sajak nieyh merapu . hehe =D
tapi kan , di sebab kan aku nieyh seorang yang romentik , sweet , baik hati * puji diri sendiri * kalau bukan aku yang nak puji diri sendiri , siapa lagi yang nak puji kan ? nak tunggu kamu puji ? alahai .. tahun depan pun belum tentu lagi aku dapat pujian dari kamu . dengar nieyh sajak dari aku . sajak aku nieyh lagi bagus dari sajak yang atas tu !

wahai syafiq  , * ehh silap * wahai eira babab a.k.a  D . E . B . A . B
.................................
beta
ingin meminta ampun dari puan hamba
* macam salah je *
bukan sengaja I tak angkat call U tadi * sweet kan ? *
time hang call chek tadi , chek p makan tadi . chek malas nak angkat sebab chek tamau lha kredit hang kena telan dengan celcome * loqhat kedah da maii *
kau marah dekat aku ke ? ala , chill lha beb * cool sis cool *
ke mike merajuk dengan teman ? alahai... * perak kembali *
aku mintak maaf lha beb . asal aku call tak nak angkat ?????
dah benci kat aku ka ?? * sedih *
aku tau hang rindu kat aku kan ? better hang ngaku cepat * imissutoo *
aku mintak maaf nahh !

apa macam sajak aku ? okeyy tak ? haha . mesti okey kan ? kamu jangan menangis pulak bila baca sajak aku nieyh . kalau menangis , p ambil kotex ehh silap , p ambil tisu then lap air mata tu nahh . hang dah lha debab , sat lagi kalau hang menangis mesti berat badan hang turun . nanti jadi kering macam aku . mauu ??? mesti hang takmau kan . hehe . so jangan nanges nahh .

serius beb , aku mintak maaf lha . tapi aku nak tergelak kot baca mesej yang kamu hantar time aku tak angkat call kamu tadi .

11:33 p.m
my beloved twin
"
kau busy lagi ke ? kalau busy lagi tak apa la . sorry kacau . bye "

haha . menangis aku baca mesej kamu . if kamu kecil hati dengan aku , aku mintak maaf lhaa . time kamu call yang aku cakap aku kat kuala tuh , time tu aku baru je sampai kuala . aku p ambil duit kat bank dengan mak aku . lepas tu kita orang p beli barang dapur sat . sampai kampung , baru aku p topup . then aku call syafiq sat . lepas call dia , aku p makan . time aku makan tu kamu call . aku malas nak angkat sebab aku takmau kredit hang kena tarik dengan celcome . time tu aku dah on no digi aku dah . just topup ja aku tak masuk lagi . aku ingat lepas aku makan baru aku call hang . tapi lepas aku makan , aku call kamu banyak kali , tapi kamu tak angkat . sorry lha yee . * dah berojak bahasa aku *

limit call free aku tinggal 2 jam lebih je . besok aku call kamu ye . tapi kita kena cakap selama 45 minit je lhaa . nak berjimat sampai 1.1.2014 . time tu baru limit call free meningkat macam biasa . kamu lagi kesian , limit call free langsung dah habis . hehehe . okey lha beb , aku betul-betul mintak maaf yee . =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan